Upit

Tražite li proizvod koji se ne nalazi u našoj ponudi? Pošaljite nam upit!

Newsletter

Vaš Email na koji će vam stizati informacije:

Uvjeti poslovanja

Pristup internet stranicama http://www.GameShop.com.hr i podacima na stranicama podliježe niže navedenim uvjetima i odredbama. Sastavni dio ovih Općih uvjeta je i Isključenje od odgovornosti. Ako se s tim Uvjetima ne slažete, molimo vas da ne koristite te Internetske stranice.

Internet trgovina GameShop http://www.GameShop.com.hr (u nastavku GameShop) u vlasništvu je poduzeća SMARTSHOP d.o.o., Pavšičeva ulica 34, 1370 Logatec, Slovenija (u nastavku poduzeće).

Dobna granica

Proizvode na internet trgovini http://www.GameShop.com.hr prodajemo isključivo na području Republike Hrvatske osobama starijim od 15 godina. Kupnju u ime i za račun osoba koje nemaju 15 godina ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu obaviti samo njihovi zakonski zastupnici. Djelomično poslovno sposobne osobe mogu obaviti kupnju samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.

Radno vrijeme

Internet trgovina GameShop radi od ponedjeljka do petka od 9:00 do 16:00 sati. Otprema robe ne radi subotom, nedjeljom i blagdanom.

Naručivanje

Naručivanje robe može se vršiti 24 sata na dan, sedam dana u tjednu.

Roba se naručuje elektroničkim odabirom određenoga proizvoda te spremanjem istog u potrošačku košaricu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac u sučelju internet trgovine elektronički odabere i konačno potvrdi narudžbu.

Predane narudžbe smatraju se kao konačne, kada kupac od GameShop dobije email "potvrda narudžbe".

Obavijest o potvrdi narudžbe kupcu će na upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što kupac potvrdi narudžbu.

GameShop obvezuje se isporučiti sve naručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama.

Ukoliko GameShop nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda, prema mogućnostima će u najkraćem mogućem roku kontaktirati kupca robe telefonom ili e-poštom po pitanju zamjenskoga proizvoda ili otkazivanja naručenoga proizvoda. Svi ostali naručeni proizvodi bit će isporučeni.

Obavijest o otpremi naručenih proizvoda kupcu će na upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što sva naručena roba bude spremna za otpremu.

Praćenje narudžbe

Status narudžbe kupac može pratiti u stvarnom vremenu putem linka koji se nalazi u potvrdi o završetku kupnje.

Praćenje puta pošiljke

Kada pošiljku pošaljemo kupac primi o tome obavijest na adresu e-pošte. Pošiljku može kupac pratiti na internet stranici tako da u svakom trenutku dobije relevantnu informaciju o tome gdje se nalazi pošiljka i što se s njome događa.

Podaci potrebni za korištenje te usluge (prijamni broj pošiljke) kupcu će biti poslani e-poštom u poruci kojom se potvrđuje otprema robe.

Cijene in načini plaćanja

Sve cijene su izražene u Kunama (Kn) i uključuju PDV. Pridržavamo pravo promjene cijena ako nije navedeno drugačije (slučaj akcija i posebnih popusta). Cijene važe u trenutku slanja narudžbe i nemaju unaprijed određeno važenje.

Načini plaćanja

Internet trgovina GameShop vam omogućuje kupnju odabranih proizvoda na sljedeće načine:

1. Plaćanje pouzećem



Opcija plaćanja pouzećem vam omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

Za plaćanje pouzećem Hrvatska pošta na ukupnu vrijednost narudžbe zaračunava propisanu proviziju. Kod vrijednosti do 273,22 kn provizija iznosi 5 kn, a kod vrijednosti iznad 273,22 kn do 4,371,59 kn provizija iznosi 1,83% od iznosa otkupnine.

2. Uplata na poslovni račun otvoren kod Zagrebačke banke



Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete primiti informacije potrebne za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte, Fine ili sl. Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo vam naručene proizvode.

3. Plaćanje sa PayPal i platnim karticama


PayPal je ubedljivo najpopularniji sistеm za plaćanje i novčane transakcije u svetu. Kod izbora ovog načina plaćanja naplati se dodatno još 5% provizija na vrijednost kupnje.

Dostava

Sve naše pošiljke šaljemo putem Pošte Slovenije i kupcima se isporučuje putem Hrvatske pošte. Osobno preuzimanje na našoj adresi nije moguće.

Pošiljku šaljemo preporučeno, ukoliko je kupac platio kreditnom karticom, virmanom ili PayPalom. Ako se kupac odluči za opciju plaćanja pouzećem, pošiljku šaljemo preporučeno s otkupninom.

Cijena dostave

55,00 kn kod plaćanja kreditnom karticom, virmanom, PayPal-om - Kod kupnje do 2 proizvoda

59,00 kn kod plaćanja kreditnom karticom, virmanom, PayPal-om - Kod kupnje 3 ili više proizvoda

59,00 kn kod plaćanja pouzećem

Kod plaćanja pouzećem Hrvatska pošta na ukupnu vrijednost narudžbe zaračunava propisanu proviziju. Kod vrijednosti do 273,22 kn provizija iznosi 5 kn, a kod vrijednosti iznad 273,22 kn do 4,371,59 kn provizija iznosi 1,83% od iznosa otkupnine.)

Rok isporuke

Dostava proizvoda obavlja se samo radnim danom. Rok isporuke, ako je proizvod na skladištu, najviše je tri radna dana (za isporuku na otoke do 8 radnih dana) od primitka elektronske obavijesti na adresu vaše e-pošte da je vaša narudžba potvrđena, a u suprotnom slučaju odgovarajuće dulji.

Ukoliko je proizvod označen sa "Na zalihi", to znači da je raspoloživ na skladištu odnosno dobavljiv u razumnom roku kako je navedeno u prvom paragrafu. Ukoliko je označen sa "10-12 radnih dana", tada ćete naručene proizvode primiti najkasnije u 12 radnih dana. Ako dođe do naknadne promjene u raspoloživosti obavijestit ćemo vas na adresu vaše e-pošte.

Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno sa dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu.

Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, a očekivano vrijeme je do tri radna dana, kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja putem e-pošte info@gameshop.com.hr kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke.

Nadoknada troškova za vraćenu pošiljku

Ako kupac odbije primiti robu ili je ne podigne u uredu Hrvatske pošte nakon što mu je ostavljena obavijest o pošiljci koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.

Reklamacija i povrati

Kupac ima pravo vratiti proizvod koji nije naručio u roku od sedam radnih dana po primitku pošiljke.

Kupac je dužan snositi troškove, koji nastaju kod vraćanja predmeta nabave. O namjeri vraćanja nas mora kupac obavijestiti pismeno najkasnije u roku sedam radnih dana od primanja robe na kontaktni e-mail: info@gameshop.com.hr

Proizvodi moraju biti neoštećeni i u originalnoj ambalaži zapakirani sa prozirnim najlonom. U prilogu mora biti kopija računa. Prodavač će izvršiti povrat cijelokupnog iznosa smanjen za troškove poštarine najkasnije u roku 15 dana od primitka robe na skladište.

Naknadne reklamacije neće se uvažavati. Reklamacija se ne priznaje ukoliko je kupac naručio krivi proizvod ili mu se naručeni proizvod ne sviđa.

Ukoliko je kupac naručio krivi proizvod može ga vratiti u skladu sa raskidom ugovora. U slučaju raskida ugovora, kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu. Ukoliko kupac želi da mu pošaljemo drugi proizvod onda kupac snosi sve troškove vezane sa tim, to je vračanje proizvoda, ponovo šaljenje proizvoda i razliku u cijeni. Ako je cijena novo izabranog proizvoda niža od proizvoda kojeg je kupac vratio, onda kupacu vratimo razliku u cijeni na njegov bankovni račun kojeg nam mora javiti na našu e-poštu.

Pravo na raskid ugovora

Prema članku 45. Zakona o zaštiti potrošača može kupac bez navođenja razloga raskinuti ugovor u roku od sedam radnih dana. Ugovor se raskida pisanom obaviješću o raskidu poslanom trgovcu. U slučaju raskida ugovora, kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu.

Isključenje prava na raskid ugovora

Kupac nema pravo na raskid ugovora na temelju članka 49. prema Zakonu o zaštiti potrošača: Osim ako stranke nisu drugčije ugovorile, kupac nema pravo na raskid na temelju članka 45. in 46. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:

- o prodaji audio ili video te računalnih programa koje je potrošač otpakirao.
- o prodaji novina, periodičnih publikacija i magazina.

Isključenje od odgovornosti

Sve informacije dostupne na internet stranicama isključivo su informativnog karaktera, ne smiju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećima. Informacije o pojedinim proizvodima i uslugama s ovih internet stranica podložne su određenim ograničenjima u vezi sa subjektima kojima takve informacije mogu biti dostupne.

Informacije koje GameShop objavljuje na ovim internet stranicama smatraju se točnima i pouzdanima u vrijeme njihovog unošenja, međutim GameShop ne jamči za točnost, istinitost ili pouzdanost bilo kojih podataka pohranjenih na ovim internet stranicama. GameShop ne jamči, izričito ili prešutno, uključujući jamstva u pogledu utrživosti, odnosno podobnosti za određenu svrhu, niti preuzima bilo kakvu odgovornost za potpunost ili korisnost bilo koje od izloženih informacija, sustava, proizvoda ili procesa.

Informacije dostupne na internet stranicama ne smiju se smatrati temeljem za donošenje značajnih osobnih, financijskih ili poslovnih odluka, te ste suglasni da nas nećete smatrati odgovornima za neostvarivanje svojih očekivanja u vezi s tim. Do zakonom predviđenih ograničenja, GameShop neće odgovarati za bilo kakvu izravnu ili neizravnu, slučajnu, nematerijalnu ili materijalnu štetu, gubitke ili troškove nastale kao rezultat upotrebe ili nemogućnosti upotrebe bilo koje od informacija dostupnih na ovim internet stranicama.

Sve fotografije proizvoda su simbolične i ne odražavaju svojstva proizvoda.

Privatnost podataka

SMARTSHOP d.o.o.(GameShop) vodi brigu o privatnosti podataka o korisnicima službenih web stranica GameShop ("Web stranice") pa objavljuje Izjavu o privatnosti podataka ("Izjava"). U Izjavi vas obaviještavamo o vrstama podataka koje prikupljamo od korisnika naših web stranica, razlozima prikupljanja te načinima zaštite prikupljenih podataka.

Korištenjem Web stranica pristajete na prikupljanje podataka i uvjete korištenja kako su izneseni u ovoj Izjavi.

Ukoliko ne želite da o vama prikupljamo navedene vrste podataka, ili se ne slažete s nekim drugim dijelom ove Izjave molimo vas nemojte koristiti Web stranice.

Sadržaj Izjave:

Prikupljanje podataka
Vrste prikupljenih podataka i razlozi prikupljanja
Način osiguravanja podataka
Dijeljenje podataka s trećima
Izmjene Izjave o privatnosti podataka
Kontakt podaci

Vrste prikupljenih podataka i razlozi prikupljanja

Prikupljamo podatke o posjetiteljima Web stranica radi obavljanja administrativnih poslova i statističke analize trendova posjećenosti Web stranica, te radi obavljanja poslovanja s korisnicima.

Za svakog posjetitelja Web stranica automatski bilježimo sljedeće podatke:

IP adresu korisnika
Adresu Internet odredišta s kojeg je korisnik došao na Web stranice (eng. referrer)
Stranice koje je posjetitelj pregledavao dok je pregledavao Web stranice
Vrijeme posjeta
Koliko je podataka s Web stranica korisnik preuzeo

U slučajevima da korisniku pružamo neke personalizirane usluge, poput usluga Internet naplate i drugih, od korisnika ćemo tražiti i njegove osobne podatke kako bismo mu potvrdili identitet te kako bismo korisniku mogli pružiti tražene usluge.

Takvi podaci mogu uključivati:

- Adresu elektronske pošte
- Podatke koje ste nam ostavili na korištenje možemo koristiti kako bismo vas obavještavali o važnim izmjenama koje se tiču usluga koje koristite.
- Podatke o korisnicima možemo otkriti ukoliko tako nalaže zakon ili ukoliko je to u interesu istrage ili drugog oblika akcije kojoj je cilj istražiti kakvo nezakonito djelo koje je počinio neki korisnik.

Način osiguravanja podataka

GameShop se brine o tome da se podaci od korisnika prikupljaju na primjeren način. Svi podaci o korisnicima nalaze se na mrežnim poslužiteljima, odnosno u osiguranim bazama podataka koji su osigurani slijeđenjem industrijskih standarda o zaštiti privatnosti podataka i pristupa takvim skladištima podataka.

Predano radimo na uspostavljanju novih metoda osiguranja podataka o korisnicima, kako bismo osigurali trajno povjerenje naših korisnika

Dijeljenje podataka s trećima

Podatke o korisnicima nećemo dijeliti s trećima, niti ćemo im navedene podatke prodavati ili na drugi način ustupati, bez eksplicitnog pristanka korisnika.

Izmjene Izjave o privatnosti podataka

Ovu izmjenu ćemo povremeno možda i mijenjati. Ukoliko to učinimo, obavijestit ćemo vas o tome oznakom datuma izmjene na dokumentu, na dnu stranice, ili obaviješću na Web stranicama.

Izmjenjena Izjava bit će važeća s trenutkom objave. Ukoliko koristite Web stranice suglasni ste s ovom Izjavom i s mogućnošću njene nadopune u budućnosti.

Definicija kolačića

Naša web stranica koristi kolačiće. Kolačić je poseban tekst, često kodiran, koji se upotrebljava za autentifikaciju i praćenje ponašanja korisnika.

Koristimo sljedeće kolačiće:

Kolačić "ASPSESSIONIDAASRSCST": Je kolačić sustava koji je potreban za rad web stranice. Trajanje: Do zatvaranja preglednika.

Kolačići »_utm *" i "is_unique": Kolačići su analitički alat Google Analitycs i StatsCounter koji nam omogućuju praćenje i analizu web stranice posjetitelja. Trajanje: 6 godina.

Kolačić "REFERRED-LOCALE": Je kolačić usluga Godaddy SSL sigurne veze. Trajanje: 1 godinu.

Informacije prikupljene kroz kolačiće neće biti dostupni trećim osobama.

Ako ne želite pohraniti kolačića na vaš uređaj, možete promijeniti postavke sami u odjeljku Kolačići.

Kontakt podaci

GameShop možete kontaktirati elektronskom ili običnom poštom. Slobodno nas pitajte sve što vas zanima u vezi ove Izjave.

SMARTSHOP d.o.o.
Pavšičeva ulica 34
1370 Logatec
Slovenija
info@gameshop.com.hr

Garancija

Svi proizvodi u prodaji u Internetskoj trgovini GameShop imaju garanciju uvoznika odnosno proizvođača. Za korištenje garancije i servisnog održavanja možete se obratiti najbližem ovlaštenom serviseru. Pri korištenju garancije vrijede garancijski uvjeti navedeni u garancijskom listu koji je priložen svakom proizvodu.

Garancija u pravilu ne vrijedi za: potrošni materijal, baterije, računalne programe i igre, vrećice za usisavanje, itd.

Garancija se ostvaruje kopijom računa i garancijskim listom. Svi tvornički kvarovi i nedostatci, koji bi mogli nastati u garancijskom roku, u servisu će biti popravljeni besplatno. Servis za proizvode izvan garancije osiguran je u razdoblju 1 godine, ako zakonom nije drugačije određeno.

Garancija prestaje vrijediti u sljedećim slučajevima:

nepoštivanje uputa za uporabu,
popravak koji je obavila neovlaštena osoba,
ugradnja neoriginalnih sastavnih dijelova proizvoda,
nemarno postupanje s proizvodom,
oštećenja nastalog zbog mehaničkih udaraca krivnjom kupca odnosno treće osobe,
nepravilne ugradnje aparata,
uporabe aparata u profesionalnoj ili dohodovnoj djelatnosti.

Promjene uvjeta

GameShop može u svako vrijeme, bez prethodne najave, ažurirati ili izmijeniti podatke pohranjene na svim svojim internet stranicama. GameShop zadržava pravo na izmjenu ovih Općih uvjeta.

Pritužbe i sporovi

Za transakcije s poslovnim partnerima i klijentima primjenjuje se isključivo na uvjete navedene u "Općim uvjetima". Različiti aranžmani bez pisanog dokumenta ne može biti valjan. Svaki kupac mora biti svjestan "Općih uvjeta". Kupac može uvijek zatražiti novi primjerak. Izgovor da ne zna "Općih uvjeta" ne priznamo.

Nesuglasice, prigovore i sporove koji proizlaze iz tumačenja ili implementacije "Upćig uvjeta", rješavamo sporazumno. Prigovor mora biti podnesen putem e-maila: info@gameshop.com.hr. Postupak u svezi s prigovorom je povjerljiv.

GameShop poštuje postojeće zakone o zaštiti potrošača i će učiniti sve da ispuni svoju obvezu uspostave učinkovitog sustava rješavanja pritužbi.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U skladu sa zakonskim normama ne priznajemo nikakvog izvođača za izvansudsku rješavanje potrošačkih sporova kao odgovornog za rješavanje potrošačkih sporova, kojeg može potrošač pokrenut u skladu sa Zakonom o izvansudskim rješavanja potrošačkih sporova. U skladu sa ZlsRPS objavljujemo elektronski link na europsku platformu za online rješavanje sporova za potrošačke sporove:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Taj zakon koji proizlaze iz Zakona o izvansudskim rješavanja potrošačkih sporova, Uredba (EU) br 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o on-line rješavanja sporova za potrošačke sporove i kojom se dopunjuje Uredba (EZ) br 2016/2004 i Direktiva 2009/22 / EC.

Ovi opći uvjeti poslovanja počnu valjati odmah odnosno od 9.8..2016.

Ugovor je pohranjen u poduzeću gdje je također moguć pristupit. Ugovor je napravljen na hrvatskom jeziku.