Upit

Tražite li proizvod koji se ne nalazi u našoj ponudi? Pošaljite nam upit!

Newsletter

Vaš Email na koji će vam stizati informacije:

Uvjeti isporuke

Dostava

Sve naše pošiljke šaljemo putem Pošte Slovenije i kupcima se isporučuju putem Hrvatske pošte. Osobno preuzimanje na našoj adresi nije moguće.

Pošiljku šaljemo preporučeno, ukoliko je kupac platio kreditnom karticom, virmanom ili PayPalom. Ako se kupac odluči za opciju plaćanja pouzećem, pošiljku šaljemo preporučeno s otkupninom.

Cijena dostave

55,00 kn kod plaćanja kreditnom karticom, virmanom, PayPal-om - Kod kupnje do 2 proizvoda

59,00 kn kod plaćanja kreditnom karticom, virmanom, PayPal-om - Kod kupnje 3 ili više proizvoda

59,00 kn kod plaćanja pouzećem

Kod plaćanja pouzećem Hrvatska pošta na ukupnu vrijednost narudžbe zaračunava propisanu proviziju. Kod vrijednosti do 273,22 kn provizija iznosi 5 kn, a kod vrijednosti iznad 273,22 kn do 4,371,59 kn provizija iznosi 1,83% od iznosa otkupnine.)

Rok isporuke

Dostava proizvoda obavlja se samo radnim danom. Rok isporuke, ako je proizvod na skladištu, najviše je tri radna dana (za isporuku na otoke do 8 radnih dana) od primitka elektronske obavijesti na adresu vaše e-pošte da je vaša narudžba potvrđena, a u suprotnom slučaju odgovarajuće dulji.

Ukoliko je proizvod označen sa "Na zalihi", to znači da je raspoloživ na skladištu odnosno dobavljiv u razumnom roku kako je navedeno u prvom paragrafu. Ukoliko je označen sa "10-12 radnih dana", tada ćete naručene proizvode primiti najkasnije u 12 radnih dana. Ako dođe do naknadne promjene u raspoloživosti obavijestit ćemo vas na adresu vaše e-pošte.

Važno!

Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu.

Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, a očekivano vrijeme je do tri radna dana, kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja putem e-pošte info@gameshop.com.hr kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke.

Nadoknada troškova za vraćenu pošiljku

Ako kupac odbije primiti robu ili je ne podigne u uredu Hrvatske pošte nakon što mu je ostavljena obavijest o pošiljci koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.